Gilla grejen på fb!

hej!
ska skriva om dom som gilla statusen på fb, tar inte o ordning!

Matilda Harbom: min ängel, så jävla fin och förstående. vi måste verkligen ta och träffas snart! du finns alltid där, man vet att man kan räkna med dig. jag älskar dig vännen!

Emma Thyr: världens bästa ryttare!? du är grym på att rida, sjukt snäll! du är sjuuuukt vacker och allt!

Anton Hult: sjukt snäll och fin kille som jag vill träffa oftare! sjuuuuuuk humor!

Clara Wallin: söt tjej som är snäll! träffat dig i stallet osv! :)

Felicia Kalldin: min allrabästavän som betyder allt för mig, du gör mig alltid glad när vi träffas, även om allt är sämst! jag älskar dig till djupet av mitt hjärta, du är bäst älskling <3

Filip Thyr: en snygg kille som jag saknar, träffas inte så mycket längre men vi borde verkligen ändra på det!

Lovisa Litzén: en tjej som jag saknar såhäääär mycket, borde verkligen ta och träffas snart! vill verkligen lära känna ännu bättre! och hur fin som helst!?

Mli Persson: en riktig sötnos! med en riktigt våla-dialekt, nej men sjukt fin och omtänksam! borde träffas utanför skolan!

Samuel Törnet: en snygg och saknad kille!

Agnes Aronsson: en grymt fin vän som så himla fin!? vi borde träffas oftare och så! finns alltid där om det är något. kommer alltid finnas för dig också!


Erik Andersson: en fin kille som är snäll och rolig!

Moa Davidsson: bästavän som betyder verkligen enormt mycket! ställer upp i alla lägen! och är snyyyyyggg! hon är singel också! :* kommer alltid finnas vid din sida bästavän, jag älskar dig sjukt mycket <3

Paulina Filis: en jättesnäll tjej som är sjukt fin och har en jättefin klädstil!

Gabriella Hedell: min sjukt fina vän som alltid ställer upp, som jag saknar sjukt mycket. som är sjukt fin och vacker! jag kommer allitid finnas för min skatt <3

Michaela Thiger: en snäll och fin tjej som alltid finns där! sjukt rolig också! borde träffas utanför skolan! 

Ida Wahlund: en sjukt fin tjej som man alltid kan snacka med! sjukt fin och snäll , med rolig humor! :)

Albert Åhlenius: en sjukt snygg kille med rolig humor! borde träffas oftare! ;)

Linn Bergman: en fin tjej som jag inte har nån kontakt med längre! men som jag saknar!

Emil Johansson: min bror som betyder mycket för mig! och desseutom ser väldigt bra ut!

Sofia Winberg: en söt och fin tjej som jag vill lära känna bättre!

Rasmus Flodberg: en snäll kille som är grym i mål !

Jennifer höglund: sjukt fin tjej som jag vill lära känna bättre!

Moa Jansson: en fin tjej som är seriöst grym i mål! vill lära känna bättre!

Frida Andersson: en jag gick på samma kör förrut! fin saknad!

Marie Waltgård: en fin tjej som är grym på innebandy och är väldigt omtänksam!

Therese Constantine: en tjej jag aldrig snackar med längre! saknad!

tror det var alla kommentera eller skriv i meddelande om du inte är med så skriver jag dig! :)


Kommentarer
Postat av: Emma

ååh vilken ära att få vara (världens bästa) ryttare. vilken komplimang<3

2012-05-14 @ 20:19:00
URL: http://horseesandphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0