you don't know my storie so don't judge me.

hejhej! sitter nu vid datorn och tar det lungt, har hållt på och städa på rummet, ska snart börja fixxa lite med ramar och så! hoppas de blir fint.. men iaf idag ska jag inte göra så mycket, ikväll ska jag till farmor och farfar för att hälsa på släktingar från kanada som är bara här i tre dagar osv.. det ska bli kul, har aldirg träffat dom, kanske när jag vart liten menmen.har iaf  vart borta när dom har vart här och dom hälsar bara på en gång om året, så det ska bli kul!
imorgon ska jag åka till frissan, hihi. ska göra lite ljusare slingor, sen kommer lisa hit och slaggar här sen ska vi möta upp tilda på stan och kolla på bio med henne, kommer bli grymt kul att få träffa henne igen!
vet fortfarande inte riktigt det blir med bloggen, vill iaf ha den tillsammans med felicia/någon annan! men felicia har inte tid att blogga så mycket, men ska prata med henne om det! hoppas alla får en bra dag, även fast solen inte är framme så mycket! 
kyyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0