skriver om alla som gillat min status på fb :')

körde en "gilla så skriver jag något om dig i min blogg" osv. & då kommer det upp här då!

marie waltgård- min superfina bästavän som betyder sjukt mycket för mig, jätteduktig på innebandy & fotboll. finns alltid här för dig min vän!
rasmus flodberg- min jättefina bror som är väldigt saknad, jätteduktig målvakt, du kommer gå långt rasmus!
emma thyr- en superduperfin & underbar tjej som är riktigt omtänksam & snäll, jätteduktig på ridning är du också!
linn roche- en jäättefin tjej som jag smsat väldigt mycket med, jag tycker verkligen vi ska se till att träffas snart, för jag vill helt klart lära känna dig bättre!
malin jansson- en tjej som gick i samma skola som mig förut, känner dig inte så bra, men det tycker jag absolut vi ska ändra på. du är också jätteduktig på ridning!
lisa olsson- en pangbrud som man alltid har kul med, du är asduktig på innebandy & fotboll, jag tycker att vi ska börja umgås lite mer utanför innebandyn & så, du betyder mycket för mig lisfis!
shania amin- en riktigt söt & underbar tjej som är jätteduktig på fotboll, kram!
max samuelsson- en riktigt snygg & snäll kille som är jätteduktig på innebandy & fotboll!
christoffer westerholm- min snygga, snälla & fina bästavän som betyder riktigt mycket för mig, jätteduktig på innebandy! 
ida lindgren hawée- en superfin tjej som är aaaasduktig på innebandy, glad över att du böt till vårat lag i innebandyn, då får vi ju chansen att lära känna varandra bättre!
agnes aronsson- en otroligt vacker tjej som jag inte har något alls emot att lära känna bättre, du är helt grym på innebandy, bäst i serien fan! jätteduktig i fotboll också!
isabell selling- min jättefina vän som är riktigt duktig på innebandy & fotboll, kommer bli bäst imorgon!
oscar johansson- en riktigt söt & jättesnäll kille som är riktigt duktig på innebandy & fotboll, du betyder jättemycket för mig oscar!
isabelle kalliomaa- en supersnygg tjej som har den sjukaste humorn, det är verkligen alltid kul att vara med dig!
emelie johansson- min såhäääär fina bästavän som betyder asmycket för mig, jätteduktig på innebandy också!
lovisa litzén- vilken pangtjej, superfin & underbar, måste verkligen träffas snart gullet!
linn glimmerud eriksson- en otroligt vacker tjej som jag verkligen vill lära känna bättre, vi får se till att träffas någon dag!
hampus andersson- en riktigt snygg, rolig & snäll kille, jätteduktig på innebandy & säkert fotboll. får se till att träffas snart hörru!
marie lundell- en superfin brud som betyder jättemycket för mig, superduktig på ridning också! vi får se till att träffas mer hjärtat!
jennifer höglund- vilken sötnos! dessutom min syssling eller pyssling, eller hur det nu var. iaf en jättesöt tjej som jag verkligen vill lära känna bättre!
paulin andersson- en riktigt söt tjej som jag verkligen vill lära känna bättre!
martin jansson- en snäll kille som går i min skola! :)
albin collin- en riktigt söt & snäll kille som jag inte känner så jättebra, men det tycker jag verkligen vi ska ändra på!
oskar åström- en jättesöt & säkert snäll kille som jag vill lära känna bättre, asgrym på innebandy!
erik andersson- en jättesöt & snäll kille som är asduktig på innebandy!
gustav forsberg- en riktig snygging! haha, men du är riktigt snäll, rolig & såhäääääärsaknad, snygg också! du är superduktig på innebandy & jag tycker verkligen vi borde träffas mer!
theo sjöberg- en söt & snäll kille :)
elin andersson- en riktigt fin person som betyder asmycket för mig, superduktig i mål & jätteduktig utespelare me!
filip thyr- min snygga & sjukt snälla bror som är jätteduktig på innebandy & fotboll, haha en riktig vinnarskalle!
linda eriksson- jag känner dig sådär, du är en snygg & rolig tjej som verkar riktigt snäll, vill lära känna bättre!


det var nog alla, hoppas det blev bra!
slänger in en bild på mig, men ignorera mina ögon, snälla.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Aww tack hjärtat!

2012-05-03 @ 18:52:08
URL: http://liweyourdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0