a smile is the prettiest thing you can wear.

hejsan!
jag har haft en jättelyckad helg.
en jättebra lördag med innebandyavslutning, seriöst, så roligt har jag inte haft på länge, mååååste göras om. & mitt lag var bäst! inget slår oss!

& sen idag var jag på min & bills första dressyrtävling, ponnyallsvenskan div 3. först LC:1 som uppvärmningsklass, jag är jäääääääääääättenöjd över bill, typ 60 % eller något sånt.
& sen lag klassen dårå, mycket hårdare domare & så, det var några stolar som stod i hörnet & de var lite läskiga när jag red förbi & så första gången. men det gick bra!
det jag störde mig mest på var att han gick perfekt på framridningen & sen gick han under tygeln inne på banan, men aja.

JUSTE, JAG HAR SKAFFAT SKYPE, LÄGG TILL feliciakalldin,  DET BLIR ASBRA! :DDD

här kommer en lite charmig bild på mig, puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0